Tråd: Frustrert ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 12:38   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert ...

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg er veldig glad for deg at du har fått muskler - men de er heeeelt motsatt med meg. Jeg verker noe sinssykt i kroppen og føler at jeg mister muskelmassen. Har ingen krefter, kan bare så vidt løfte armene og klarer nesten ikke å gå oppe og ned trapper hjemme. Jeg tar alle ketolysekur mineraler, drikker ca 2 lt vann hver dag og har vært i ketose hele tiden. (mandag blir det 5 uker siden jeg begynte) Jeg har lest boken og fått mye råd her inne, men virker som ingenting hjelper...sukk Går ikke ned i cm heller...

Forslag:
1. Skriv ned alt du normalt spiser (veiet) i et par dager - regn næringsinnhold og kcalorier. Spiser du alt for lite mat? Hvis du ligger ok an kcalorimessig - tja, mellom 16-2000 kcal pr dag feks - gå til neste punkt
2. Gå og ta en utvidet blodprøve hos legen, mulig det er ubalanse et sted.

Noen må gå gjennom bivirkninger lengre enn andre, men etter 5 uker burde det begynne å gå seg til. spiser du det samme som samboeren din? Kanskje din kropp trenger en litt annen måte å gjøre det på? Færre måltid? Flere måltid? Mere fett? Mindre fett? Dette er utfordringen for oss som ikke "raser" ned i vekt av generell lavkarbo, vi må pønske ut hva kroppen VÅR liker best

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat