|
Sv: Frustrert ...
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Jeg er veldig glad for deg at du har fått muskler - men de er heeeelt motsatt med meg. Jeg verker noe sinssykt i kroppen og føler at jeg mister muskelmassen. Har ingen krefter, kan bare så vidt løfte armene og klarer nesten ikke å gå oppe og ned trapper hjemme. Jeg tar alle ketolysekur mineraler, drikker ca 2 lt vann hver dag og har vært i ketose hele tiden. (mandag blir det 5 uker siden jeg begynte) Jeg har lest boken og fått mye råd her inne, men virker som ingenting hjelper...sukk Går ikke ned i cm heller...
Forslag:
1. Skriv ned alt du normalt spiser (veiet) i et par dager - regn næringsinnhold og kcalorier. Spiser du alt for lite mat? Hvis du ligger ok an kcalorimessig - tja, mellom 16-2000 kcal pr dag feks - gå til neste punkt 
2. Gå og ta en utvidet blodprøve hos legen, mulig det er ubalanse et sted.
Noen må gå gjennom bivirkninger lengre enn andre, men etter 5 uker burde det begynne å gå seg til. spiser du det samme som samboeren din? Kanskje din kropp trenger en litt annen måte å gjøre det på? Færre måltid? Flere måltid? Mere fett? Mindre fett? Dette er utfordringen for oss som ikke "raser" ned i vekt av generell lavkarbo, vi må pønske ut hva kroppen VÅR liker best 
|