Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 22:48   #65
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trening og ketose

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Men nå må du høre: Om du veier 60 kg, hvor lita (kort) er du da om du trener så mye og fremdeles vil ned? Du må da ha masse muskler. Har du et realistisk forhold til hva som er riktig? Husk at lavkarbo setter deg til det nivået som er sunt for deg. Hva er BMIen din nå da?

Jeg er 163 cm, så mitt mål har alltid vært 56-57, ikke mer enn det. Veier 59 nå, så har en bmi på 22. Viktigst for meg er uansett fettprosenten, sånn egentlig. Noe jeg ser på cm'rne. Jeg har dessverre fett rundt musklene, så de er ikke så fremtredende, noe jeg skulle ønske de var mer (f.eks lår og litt på armene, uten at jeg ser mandig ut da). Jeg føler jeg er realistisk, og ikke har et usunt utgangspunkt.

Jeg skjønner at lavkarbo kan virke stabiliserende, men det kommer jo litt an på utgangspunktet også? Høykarbo/lavkalori kombinert med mye trening har gitt meg lavt stoffskifte, håper at lavkarbo/høyfett kan fikse dette og dermed at jeg naturlig går ned et par kilo (eller bytter ut fett med muskler, wuhuuu, hehe)

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat