Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 21:14   #2873
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nå kjenner jeg at det begynner å bli veldig vanskelig å holde seg i en tråd her inne

Should I stay or should I go? Dvs skal jeg bli og la være å lese i den eller skal jeg gå og bli borte noen dager?

Hei,
Åååååååååhhhhhhhhh heldivis ikke bare meg som føler det sånn innimellom, he, he… så isteden for å forsvinne helt bort fra forumet så har jeg blitt veldig selektiv på hva og hvem jeg svarer.

…og akkurat det du skrev har jeg skrevet maaaaaange ganger ute å poste, he, he… men jeg signerer den så gjerne.

Sitat:

Skrevet av Cherry:
Sutre sutre sutre. Gått litt ned. Ikke nok. Buhu alle går ned mer enn meg. Funker ikke. Dette er bare tull. Blablabla. Er litt lei sånne uttalelser.

Får da være grenser for hva man kan forvente på få uker. Man må følge kuren sånn som man skal. Det må man også på lavkalori.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse