Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 20:44   #36
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Har noen hørt av "Clear Start" av Bio Life? Den skal være veldig bra, men jeg prøver å finne ut om det er ketosekuren vennlig? Det står ikke noe om karbs men samtidig står det litt råd om spisinga - for eks spise en lav karb frokost osv...

Hei!

Jeg har ikke hørt om den, men det kan nok være vanskelig å kombinere en rensekur med en ketogen diett, spesielt i starten. Under rensekurer bør man helst ikke spise så mye kjøtt, meieriprodukter osv., så da kan det bli litt vanskelig å kombinere med det "typiske" ketosekostholdet. Det kan tilpasses, men det er mer krevende.

Det er jo mye omlegging med begge deler, og mye å sette seg inn i, så jeg ville nok gått for én av delene hvis du er ganske fersk i dette kostholdet, og evt tatt rensen senere hvis du tenker på å gå over på mer generell lavkarbo senere, hvor variasjonsmulighetene er større. Ikke gjør det for vanskelig for deg selv

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat