Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 15:22   #650
Vintergumman
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Usj, hvis valget står mellom å sulte seg og spise smaksløs mat, eller velte seg i herlig seterrømme, smør og kjøtt uten dårlig samvittighet vet jeg hva jeg velger Har nå ikke prøvd GR selv, men har fått for meg at det er "spis litt av alt du liker". Vel, litt for meg (lørdagskos) har en tendens til å bli alvorlige mengder når jeg først setter igang. Akkurat som en alkoholiker som kan kose seg med litt øl på lørdagen. Ender ikke alltid helt heldig, tror jeg. Enda en grunn til at jeg selv foretrekker ketose, det er deilig at det ikke er lov med søtsaker, da behøver jeg liksom ikke ta mer stilling til det.

Tro nå ikke at jeg ikke har hatt stillestående perioder. Jeg har vel brukt 13-14 uker på de ti kiloene som er borte nå. Det går gjerne opp før det slipper og raser ned litt. Og det er demotiverende, men jeg trøster meg med at dette er en livsstil jeg kan leve med hele livet. Det er ikke som å sulte seg + trene, og likevel ikke se resultater. For DET er demotiverende som tusan!

Hvis man er dritt lei av egg og bacon så lag noe annet? Får litt på følelsen at egg&bacon er lavkarboens Grandiosa. Himla enkelt og billig, egentlig ikke så godt.

(Ps. dette er ikke en kjeftepost fordi jeg liksom oppfatter at dere sutrer, for det synes jeg ikke at dere gjør. Jeg ville bare legge igjen noen ord, men de ble ikke så oppmuntrende som de kanskje burde ha blitt. Jeg ser det ble veldig fokusert på meg, meg, meg, men jeg får heller ta høyde for det. )

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat