Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 15:19   #54
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kutte ut shampoo

Jeg føler jeg er litt dratt mot ideen her, i hvert fall når jeg har fått klipt av siste rester av det håret som ble avfarget to ganger, og i mellomtiden proteinkurer jeg håret til kuene kommer hjem!
Men! Jeg lurer på et par ting, om noen av dere vet. Jeg går jo normalt til frisøren for å bleke etterveksten to tre ganger i året, og det må jo vaskes ut, er det stress? Å liksom måtte begynner fofra de gangene etterveksten taes. Og jeg er helt avhengig av dust it-pudder, er dette helt uforenlig med no-poo? Klarer ikke finne ut om den er godkjent ...
Jeg må uansett vente til jeg har brukt opp mine rådyre Redken extreme-produkter, men en tanke, forsåvidt, ettersom jeg får lett fett hår, og ikke minst har mista mye hår.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat