Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 12:05   #2858
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men kjære, få byttet til Pinex forte på flekken!!!
Det er det røde fargestoffet i Paralgin som gjør deg kvalm. Rart noen skriver ut den dri.... fortsatt, faktisk!

Ellers er det bra å ta både Ibux og Paracet. 1 g paracet og 400mg Ibux kan noen ganger virke vel så bra som PF. (Ikke noe i PF man MÅ ha, liksom.)
Det er noe med at virkestoffene fremhever hverandre, så blandet virker de bedre enn hver for seg!

Med bakgrunn i ekstreme isjias-smerter fra prolaps i 2007 - kan jeg faktisk skrive under på at paracet og ibux sammen kan ha MYE bedre smertelindring enn paralgin forte Jeg tok maksdosen av hver type hver dag i flere uker sammen med andre smertestillende med andre virkestoffer for å i det hele tatt "fungere" . Kitt kan mer om dette enn jeg - - men jeg har ihvertfall god erfaring. Min far som plages med isjias tok paralgin forte når han dro på jobb (bartender), uten virkning ble bare sløv - jeg anbefalte paracet/ibux og han klarte da å gjennomføre arbeidskvelden uten særlig smerter - og så slipper man den sløve følelsen i tillegg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/