Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 10:38   #1
vermundo
Juniormedlem

vermundo sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
vermundo er på en erverdig vei

Eurodiet eller ketose på egenhånd?

Jeg har fulgt Fedon diett i 3 uker, og gått ned litt mer enn tre kilo som de målte var rent fett. Hadde håpet at det skulle være mer, for jeg har trent som en helt, og bare spist riktig, men jeg fikk beskjed om at treningen egentlig ikke hadde så mye å si
Jeg sa jatakk til Eurodiet, fordi jeg ville hurtig ned i vekt, har prøvd å slanke meg i så mange år nå, så jeg er litt utålmodig
Men når jeg så hva det kom til å koste, så ble jeg i stuss. Det er sikkert verdt det for de som det funker for, men vi lever 9 stk av min mann sin lønning, jeg kan ikke ta ut lønn i mitt firma, så da blir det tøft med alle disse pengene + legebesøkene og slikt. Poenget med fase en er å komme i ketose, ikke sant?
Kan jeg ikke gjøre det selv ved å passe på å ikke komme over 20 karbo om dagen? Jeg vet at det blir en del jobb, men grønnsakene som skal spises sammen med pulveret må jeg jo kjøpe uansett?
Er helt fersk i dette, så det kan være jeg er veldig naiv nå
Noen som har hatt hell med det? Jeg tenkte å gå gradvis over til lavkarbo igjen etter ketosen, og trene litt hver dag

vermundo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat