Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 02:38   #2852
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal bli kvitt senebetennelse i armen bortsettfra å slutte å bruke den?

Masse råd du har fått. De fleste av rådene er midlertidige. Det er noe som forårsaker senebetennelsen i armen din, og det har foregått over tid. Det løser seg ikke med noe som helst slags inflamasjonshemmende midler siden betennelsen er over en uke gammel? Du vil kanskje oppleve bedring og er du heldig i lengre tid, men betennelsen vil komme tilbake igjen.

Årsaken til senebetennelsen ligger i armen og må behandles deretter. Den mest effektive behandlingen for dette er etter min mening triggerpunktsakupuntur. Det går inn og løser opp disse punktene i armen som har blitt betente, sender giftstoffene ut og gjør armen bedre.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that