Opprinnelig lagt inn av kineserbolle, her. Hei hei!! Har ikke sett denne tråden før nå Charlotte heter jeg og er en jente på 30 Mamma til ei lita på 18 mnd. Vil ned 20 kg+. Jeg har ME og har på 5 år lagt på meg rundt 25 kg. Jeg var 90.2kg (hmmm???) ved første veiing 2. august og var 87.2kg ved 2. veiing 9.aug veier hver mandag jeg Uansett er dette for meg et langtidsprosjekt - jeg forventer ikke mirakler men jeg vil gjerne ned en god del før vi evt. prøver på nr.2 Hovedmålet mitt er 25kg til sammen - skal altså en dag nå 65kg 1. delmål - 80 kg 2. delmål - 75 kg 3. delmål - 70 kg 4. og endelige mål - 65kg Jeg skal!
Opprinnelig lagt inn av kineserbolle, her.
Hei hei!! Har ikke sett denne tråden før nå Charlotte heter jeg og er en jente på 30 Mamma til ei lita på 18 mnd. Vil ned 20 kg+. Jeg har ME og har på 5 år lagt på meg rundt 25 kg. Jeg var 90.2kg (hmmm???) ved første veiing 2. august og var 87.2kg ved 2. veiing 9.aug veier hver mandag jeg Uansett er dette for meg et langtidsprosjekt - jeg forventer ikke mirakler men jeg vil gjerne ned en god del før vi evt. prøver på nr.2 Hovedmålet mitt er 25kg til sammen - skal altså en dag nå 65kg 1. delmål - 80 kg 2. delmål - 75 kg 3. delmål - 70 kg 4. og endelige mål - 65kg Jeg skal!
Hei så kjekt, vi er jo på ett annet forum sammen og, selv om jeg ikke er så aktiv for tiden;-)