Du skal IKKE oppleve sult på et lavkarbo-kosthold. Før du gir det opp anbefaler jeg at du teller kcalorier noen dager for å se hvordan du ligger an - kanskje spiser du for lite? For mye? Hvor mange karbo pr dag spiser du? Jeg spiste generell lavkarbo (så mye jeg ville i mengde) i et halvt år og var VELDIG plaget med sult (konstant...). I tillegg gikk jeg ikke ned et gram... selv om jeg både trente mye en periode og ingenting i en periode. Jeg måtte telle kcal og ligger på 15-1600 pr dag for tiden - og har ikke vært sulten siden påske en gang - selv de dagene jeg spiser veldig lite mat... Nå går jeg ned litt under en kg i uka. Det skal sies at jeg har igjen 15 kg å gå ned - du skal ned svært lite. Det kan være at kroppen din er fornøyd med den vekta du har og vil ikke slippe - men pga sulten din gjetter jeg fra egen erfaring at en kcalori-regulering kan være til hjelp (Det er rart at jeg nå er mindre sulten når jeg spiser mindre enn når jeg spiste så mye jeg ville.... ) Når det gjelder fettforbrenningen har jeg målt via blodprøver fritt tyroksin og fått et bra oppsving på fettforbrenningen det siste året - uten å kjøre carb-cycling