Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 13:18   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Å drikke på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kira71, her.

Da SYNES jeg det skal bety at når vi går på ketolyse forbrenner vi fett og alkohol over en lav sko samtidig!

Når det er sagt har jeg lagt merke til at da jeg ikke gikk på lavkarbo ble jeg kjempesulten av å drikke, og skeiet ut med både det ene og det andre. På lavkarbo merker jeg ikke det på samme måte. Jeg har i hvert fall sluttet med overspising ved inntak av litt for mye alkohol, og det er i hvert fall positivt, uansett!

Det synes jeg også .
Jeg har heller ikke den bunnløsheten dagen-derpå lenger som jeg hadde før. Eneste at jeg er tørst og har behov for noe salt.
Men jeg tenker sånn at det heller får gå litt saktere, enn at jeg skal begrense meg på absolutt alt som er, mens jeg ennå er ung, singel og vakker

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat