|
Sv: Bildetråden 30+
Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.
Du ser fantastisk ut ChristineSixteen! Du har jo gått ned sååå mye! Hvor lang tid har du brukt på det? Og hvordan er huden din etter en slik vektnedgang?
Vil gjerne går ned rundt 40 kg selv, men er litt redd for at huden kommer til å henge rundt meg da ja...
Bringebærisen din skal prøves ja! Prøvde meg på en i går, med egg. Men brukte sukrin og jeg synes ikke den ble søt nok (med ca 4ss) det smakte egentlig bare pisket fløte med litt bringebær- ikke så kjempegodt det! Splenda er kanskje søtere?
Takk Jeg begynte 4.januar i år, så det har gått veldig raskt. Huden er litt slapp, men forventet meg å bli ett skikkelig skrukketroll Så egentlig strålende fornøyd Magen min må nok opereres vekk når jeg er i mål uansett. Det skal et mirakel til for at huden klarer å trekke seg helt sammen etter 60 kg vektnedgang. Hvis jeg kommer meg dit da
Splenda funker veldig bra, mye søtere enn sukrin. Og så har den ikke den ekle bismaken sukrin har hvis man bruker mye. Lykke til