Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 11:10   #38
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kutte ut shampoo

Dette prosjektet her virker kult. Jeg vil ikke begi meg ut på ett slikt prosjekt akkurat nå, men er absolutt åpen for det senere en gang.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg bruker ganske mye stylingprodukter (for jeg er forbannet med flatt hår som ser helt tåpelig ut om jeg ikke bruker dust it-pudder og spray ...)

Jeg har hatt litt permanent de siste årene, så nå synes jeg det er litt herlig med mitt slappe, glatte, tynne hår nesten uten fall. Og jeg har bare i produkter hvis jeg skal noe spesielt, sånn ca fire ganger i året. Og jeg eier forresten ikke hårføner en gang. Liker å gå med bløtt hår, jeg. Mitt hår er så tynt at det tørker i løpet av kort tid likevel. Og så grer jeg håret sånn en gang annenhver uke eller noe. Det er så glatt at det er nok å dra fingrene gjennom til daglig. Men jeg bruker butikkshampo og butikkbalsam... Og har ikke vært hos frisøren på nesten ett år... Gamle frisøren min ville heller bli lærer, så da må jeg finne meg en ny frisør.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har en rensekrem fra Arcon, men vet ikke om jeg synes den er så effektiv lenger, kjøpte den for tre år siden, så den er kanskje blitt litt gammel.

Se etter ett merke med en åpnet boks med tall i. Tallet sier hvor mange måneder etter åpning den er OK. Etter det skal det visstnok kastes. Jeg følger ikke det da, med mindre det er pudder og slikt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat