Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 10:28   #13
Kira71
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Kira71 er på en erverdig vei

Sv: Å drikke på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

når man først må finne alternativer... jeg drikker grevens cider med jordbærsmak - smaker som frisk sprudlevann... litt lite smak men det er ihvertfall et alkoholalternativ 0.6 g karbo pr 100 er jo også greit da

Ellers om du liker gin og tonic eller vodka og tonic har det FAKTISK kommet tonic - UTEN sukker på markedet

Den der cideren har jeg lurt på. Jeg har også oppdaget at det står at det er så lite karbo i den, og var kjempeglad. MEN - når jeg leser innholdsfortegnelsen er den så godt som nøyaktig lik innholdet i de andre ciderne uten tilsatt sukker, noe eplevin og greier, husker ikke helt.(bortsett fra noe jordbæressensgreier) Hvordan kan da nkarboinnholdet være så forskjellig? Jeg drikker ikke den cideren før jeg har funnet ut av mysteriet. Det ER jo en viss mulighet for at det kan være feiltrykk, selv bryggerier kan vel ha trykkleifer? Så nå ble jeg inspirert til å kontakte Hansa Borg bryggerier og spørre dem om dette. Jeg skal poste svaret når jeg får det. Følg med, følg med!

...og hvis det viser seg å være trykkfeil, kan alle dere der ute som evt kom ut av ketosen pga den, saksøke Hansa Borg for ... eh, tapt fettforbrenning.

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat