|
Sv: Auguststarternes tråd
Heei
Jeg vil og være med.
tørr ikke veie meg ennå jeg..men tror jeg veier omtrent 105+-,startet på kuren for 4dager siden,tror nok jeg har gått ned ett par kilo (ikke det at det vises noe særlig-er jo så mye å ta av hehe..Skal ned 30+,så dette blir spennendes!
Jeg hadde en sykdom som heter hyperparathyriodise,og la på meg 15kg på kort tid,sykdommen gjorde at jeg var konstant sliten,greide ingenting -så det sier seg selv at man går opp av å bare ligge på sofaen:/Ble gravid med nr1,og la på meg 39kg(!!),hadde fortsatt sykdommen..
Flyttet så hjem til mitt hjemsted,gikk ned 10kg,ble lovet operasjon så jeg kunne bli kvitt sykdommen.men ble da uplanlagtgravid med nr2,så da ble operasjonen utsatt til 5uker etter fødselen.Etter operasjonen var jeg som et nytt menneske Jeg har slitt med spiseforstyllese før(type:ikke-spise-idet-hele-tatt),og jeg var ikke overrasket da jeg tok oppigjen min gale levemåte:/gikk ned 40kg på 5-6mnd..og la jammen alt på meg igjen meget kjapt!Etter det har jeg gått på uttallige nutrilettkura.Nå har jeg gitt opp ..
Jeg føler virkelig at dette er min siste utvei,ellers blir jeg en av de som må skjæres ut av leiligheta..Har fortiden et knekt bein,men skal fjerne gipsen på mandag*HURRA*,så da har jeg veldig lyst til å begynne med Zumba
Jeg føler ikke sult lenger,og har heller ikke lyst på søtt..tenker ikke lenger så mye på mat! Så dette ser jo ut til å gå veldig bra
Jeg gleder meg til å gjennomføre denne kuren med dere
|