Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 10:19   #19
Stor&liten
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Stor&liten er på en erverdig vei

Sv: Hvor raskt kommer man i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bra! Prøver å misjonere litt på det å kjenne på kroppen selv, skjønner du! Ser litt for mange eksempler på folk som fortviler over manglende utslag, da det finnes hundre grunner til at det kan skje (man har brukt opp alle ketoner på en treningsøkt, man har tynnet ut prøven med høyt vanninntak etc ...), og det virker i blant som om man nesten tror at det er sticksen som er avgjørende om man går ned i vekt eller ikke, så det er greit å spare seg for de bekymringene . Lykke til!

Jeg tenker litt som så, at om jeg ikke kommer i ketose, burde jeg jo ikke stappe i meg så mye fet mat. Foreløpig ikke noe problem, for jeg holder på å trappe opp, og det er ikke så lett, når man ikke er vant til det, selvom jeg er heldig, og alltid har brukt "godt smør" som vi kalte det hjemme, og skydd skikkelige lightprodukter som pesten. Men sliter med å bruke fløte osv, da jeg er vant til mindre fete sauser etc. Også søtningsmiddel da.... Foreløpig vet jeg ikke helt hva jeg kan slå meg på der, men holder på å lese meg opp, for jeg nekter å stappe i meg mer enn strengt tatt nødvendig kunstig tilsetningstoffer....

Har du noen tips på hva som er best? Foreløpig har jeg ikke trengt det heller igrunn, men det kommer sikkert snart, har jo tross alt bare holdt på denne uka

God helg!

Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat