Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 08:59   #282
Eva40
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstarternes veietråd!

Så flinke dere er alle sammen!
Lima, så bra at du går ned i vekt selvom du skeier ut i helgene. Ikke lett med motivasjon altså.

Statusen her er at jeg er litt flink bare...
I sommerferien var det ikke så lett å leve lavkarbo da vi var borte, men da vi var på hytta, gikk det greit. Bortsett fra at den perioden borte da jeg spiste høyfett/høykarbo, gjorde at jeg tenkte at det sikkert ikke gjorde noe at jeg skeiet ut litt på hytta også....
Uff, og nå er jeg inne i en ond sirkel og bare MÅ spise en is hver dag......og litt sukkerfri sjokolade og nøtter på kvelden, og godteri (med sukker) på lørdagene....
Nå har det snart gått 8 uker der jeg har hatt noen dager med lavkarbo og noen dager med høykarbo. Alt helt om hverandre - har vært veldig inkonsekvent, og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme ut av denne dumme sirkelen. Jeg har veldig lyst til å være flink, og jeg bestemmer meg hver dag for at jeg skal være flink. Men så tenker jeg at det gjør sikkert ikke noe med den isen, jeg er ikke i ketose allikevel.
Jeg vet at jeg bare må bestemme meg for at NÅ er det nok, og komme i gang igjen, men det er liksom litt sommer fortsatt og jeg vil kose meg litt....
Takk og pris for treninga, ellers hadde jeg nok gått opp alle kiloene jeg har gått ned, men har gått opp ca 1,5 kg.

O motivasjon komme til meg!