|
Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg
Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.
Mener du i ramme alvor at de knekkebrødene som foreslås her inne, ikke er sponplater? Vanlig Wasa knekkebrød går ikke på lavkarbo, og det de som er gode. man blir lei av egg og bacon hver dag. Jeg savner:_ Brød, frokostblanding, melk osv osv.
Kjære vene - nå prøver du bare å skape bråk... jeg sendte deg side opp og side ned med mine oppskrifter, forslag til måltider tips og råd på et stort antall PM'er. Du valgte å ikke følge noe av det jeg ga råd om... Istedet forteller du forumet om mengder med softis/kaker/brød og annen ikke engang "sunn" mat - men ekstremt høykarbomat som du spiser svært ofte.
Fra min side mister du retten til å kritisere et kosthold du ikke vet noenting om fordi du ikke har brukt tid på å tilegne deg kunnskap, ei heller har du seriøst satt deg fore å prøve ut kostholdet. Konklusjonen blir da fra min side at du kun er ute etter å provosere - og med det - kaste bort tiden for oss som er her for å lære mer om lavkarbo, for å diskutere retninger og forskning, og for å støtte hverandre.
Du har fått DUSINVIS med støttemeldinger på dette forumet - det er synd da at du tilbake kun gir usaklig kritikk av et kosthold som har hjulpet så mange...
Jeg synes synd på deg - jeg håper du klarer å komme deg utav depresjonen - og med det se litt lysere på livet på alle mulige måter.
Jeg beklager til eventuell moderatorer om dette ikke er pen oppførsel - men jeg synes faktisk at en slik negativ usaklig atferd bør påpekes... Feel free til å slette meldingen min om den finnes upassende.
(og jeg fant dessverre ikke ignorer-knappen...)
|