Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 22:54   #219
Morgenstjerna
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Morgenstjerna er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hei og hå! Jeg slenger meg på her inne - bedre sent enn aldri

Jeg startet på ketolyse for 2 1/2 uke siden (25.juli) og har til nå gått ned snart 3 kg. Livvidden er minsket med 2 cm så langt, men jeg er godt fornøyd med denne starten.
Men jeg sliter med energien. Føler meg veldig tung i kroppen, og spesielt beina, men nå har jeg etter tips kjøpt magnesium tilskudd, så da håper jeg det bedrer seg litt. Også får jeg bare prøve å spise enda litt mer fett...

Jeg føler meg utrolig priviligert, for jeg har nemlig en mann som er ernæringsutdannet og som tidligere har vært veileder på Atkins vektreduksjonskurs. Så han kan mye, og hjelper meg utrolig masse! Og enda bedre - han finner gode oppskrifter til meg, og hjelper meg sågar å både lage mat og å bake! Hurra!!

Målet mitt er å være tilbake til før-gravid vekt innen helst et halvt år. Lillegutt er nå straks 8 mnd, og etter nyttår skal jeg tilbake på jobb. Hadde vært gøy og følt seg fresh og fin da!

Gleder meg til å være her sammen med dere! Må si jeg er mektig imponert over mange av dere og resultatene deres så langt!!
Stå på videre - dette skal vi klare sammen!

Morgenstjerna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat