Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 17:18   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Dietten din ser ut som lavkcalori - ikke lavkarbo Mer fett takk!

Aner ikke hvem som har anbefalt å ikke spise lavkarbo-brød - spiser hver dag jeg og det fungerer kjempefint Karins beste brød er og blir favoritten, men også brødmixen til spis-deg-slank er god (og ikke minst enkel å lage...). Ta med brød på jobben din og så du kjøpe pålegg/proteinmat i kantina, i tillegg til feks meierismør og majo

En ting til - jeg lager lunsjene mine på forhånd og fryser ned (feks laks med dressing, pizzasnurrer ja, you name it) - disse kan jeg ta ut av frysern på morgenen når jeg drar og da har de tint sånn ca til lunsj. Er det en mulighet? Favoritten er hjemmelaget cappuchino-smoothie som også fryses og tas ut om morgenen. Den bruker timesvis på å tine i romtemperatur

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat