Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 16:29   #132
Dollsine
Gjest

Sv: Augustskravletråd for 30+

Konserter er herlig åkkesåmm! Har fått med meg at også enkelte leger i Bergen liker det og prioriterer å dra på konsert framfor å være på jobb. Håper inderlig det får konsekvenser på en eller annen måte. Det ville det hatt om en annen skulket og!

Vi koser oss i Trøndelagen nå; godt over 20 grader hver dag. I går var det 26!! Herlig. Måtte fram med shortsen jeg kjøpte for noen uker siden; den smatt smidig på plass gitt Me like! Vekta viser liten nedgang men heldigvis gjør klærne det. I kveld skal jeg bort på tapas; så ettermiddagsmaten (les: middagen) bestod av bringebær og fløte. Får ikke det fortgang på fettforbrenningen vet ikke jeg.... Er snart ferdig med Skaldemans første bok nå, og merker at jeg gjentar mantraet hans om å trykke på fettforbrenningsknappen. Dessverre har ikke bibilioteket de andre bøkene hans, og jeg vet ikke om jeg har lyst til å kjøpe alle.

Har dere tips til hvilken jeg bør velge? Torkil Andersens Slank med ketolysekur, en av Skaldemans bøker eller andre? jeg har allerede Hexebergs bok; frisk med lavkarbo. Kokebøker føler jeg at jeg ikke trenger; det er så mye gode forslag her inne at det holder. Tips anyone??

Svar med sitat