Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 16:28   #21
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen lavkarboklinikker/leger i Oslo som anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Det skal jeg bare spore henne helt av, jeg er ikke intr i ferdigmat i det hele tatt. Jeg lager maten selv, hehe. Håper hun har mer fornuftig enn det å komme med, hehe.

Vil bare legge inn et godt ord for spis-deg-slank. Maten smaker faktisk godt, det er kjempelett i starten og spise 4-5 ferdigmåltider mens man prøver å sette seg inn i hvordan man nå skal gjøre dette i praksis. jeg fikk også masse tips om forskjellige måltider.
Nå lager jeg all maten selv etter spis-deg-slank prinsippet (egen bok)(dette er jo lavkcalori i tillegg) - og fryser ned i porsjoner. Veldig praktisk for min del - grabber bare et par bokser til lunsj og mellom fra fryseren når jeg drar på jobb

Til informasjon var det mer enn nok fett til meg - har ikke vært sulten et sekund - selv bare på spis-deg-slank. (var sulten de to første dagene fordi jeg tidligere har spist større mengder - men det forsvant helt).
Mitt matbudsjett er skyhøyt - så ca 1000 kroner i uka for 5 måltider om dagen ferdig levert synes jeg faktisk var ganske billig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat