Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 15:34   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tunghet i beina og kroppen

Det er ikke om å gjort å trykke i seg fett til det renner ut av øra , men vær liberal på fettet og la det utgjøre hoveddelen av næringsinntaket; velg nakkekoteletter framfor magrere kjøttstykker, kjøttdeig foran karbonadedeig, fet fisk som makrell, laks, sild framfor de hvite, stek all mat i smør, kjør på med fete sauser som bearnaise og hollandaise, rømmesauser etc. Jeg leser stadig vekk om folk som shotter olivenolje etc, det blir for drøyt for meg . Jeg spiser masse fet mat, men det er fordi det både metter mer, og blir billigere i lengden, og det er viktig for vitaminopptak i kroppen, og sist men ikke minst så holder det metabolismen i gang!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat