Tråd: Legetime
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 15:29   #9
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Legetime

Kjør på og be om blodprøver på alt du kan få. At det koster penger er bare tullball, labteknikerene på ditt lokale sykehus er på jobb enten de drikker kaffe eller tester blodprøver, og jeg betaler i allefall 100.000 i skatt i året så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet for det lille jeg personlig får tilbake.

Som Photobscura sier, vær litt skeptisk når legen sier du er innenfor "normalen". Den såkalte "normalen" for c-peptid (insulinresistens) ble fastsatt etter en undersøkelse ved Vestfold Sentralsykehus der en gruppe hjertesyke, eldre menn ble brukt til datasamlingen. Testosteron-nivå er en annen skrekkhistorie, for "normalen" der er alt fra en 16-åring midt i sitt livs værste hormonstorm til en 80-åring som faktisk knappest produserer testosteron i det heletatt. Selvsagt er det helt normalt om en på 25 har samme testosteronnivå som en på 70-80. *err*

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat