Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 23:03   #1591
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

OI! Den gratengen må jeg prøve Den høres veldig god ut .. må kanskje bytte ut matfløten med litt skummet melk siden jeg er i fase1

Som du sier har man brukt lang tid på vektoppgang, så det tar også litt tid før man mentalt er innstilt på omlegging og disiplin. Jeg har selv brukt vel ett år på å lese og forstå lavkarbo kosthold og faktisk ta et standpunkt på at jeg trenger denne omleggingen for å få det bedre med meg selv og helsen min.

En kilo i uken er veldig bra!! Det er så motiverende når man ser vekten endrer seg uke for uke
Legen ønsket å ha meg i fase1 i 3 uker, men nå vurderer jeg å høre om 4 uker er greit. Har legetime fire dager etter jeg i utgangspunktet er ferdig i fase1, så jeg fortsetter fase1 til jeg har vært til legen hvertfall ..
Var på vekten idag, og min utskeielse mandag har ikke gjort skade på vektnedgangen hvertfall 300 gram ned på to dager *puh*

Det går nok helt fint med en uke tili Fase 1. Jeg fikk bare beskjed om at man ikke skulle være lenger enn 90 dager totalt i Fase 1 og Fase 2.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat