Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 15:22   #1
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Feber=hyper på lavkarbo?

Nå er jeg syk for første gang siden jeg startet lavkarbo diett. Er det vanlig at det er annerledes enn å være syk på høykarbo?

Dette er noe halsvondt med klikking i ørene og litt snørr, litt feber, vondt i nakken. Ikke dramatisk altså, jeg drikker varmt vann med sitron, og sover litt innimellom. ingen piller, bare ullteppe og venting.

Men jeg har en sånn hyper følelse som kommer i bølger. Kom nesten til jobben før jeg skjønte jeg måtte snu, gikk hjem i stedet, sov halvannen time, våknet, og så løste jeg den vanskeligste sudokuen i dn på to minutter.
Superfokus mens jeg vanligvis vanligvis tørker sikkel og prøver å huske hvor jeg er.

Nå kjenner jeg at jeg må tvinge meg selv til å ligge stille i stedet for å støvsuge og rydde i bokhylla

Noen som har tanker?

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat