Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 09:56   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen lavkarboklinikker/leger i Oslo som anbefales?

Jeg har gått til dr Willumsen i Drammen, spesialist i kvinnesykdommer. Nå fikk ikke jeg noen justering på kostholdet, ettersom hun var fornøyd med måten jeg spiste på allerede, men jeg fikk en endelig påvisning på at jeg fortsatt var insulinresistent, hadde hypothyerose og fortsatt påviselige symptomer på pcos. Etter at jeg var hos henne og ble satt på riktige medisiner (ettersom jeg tydeligvis er en av de ekstremt insulinresistente som ikke klarer å få ned insulinet ved hjelp av kosthold alene), det vil si metformin som er en dia-medisin, så har jeg gått ned 11 kg siden februar, etter å ha stått stille på vekta siden jeg gikk ned nitten kg i 06/07. Jeg er overstadig!
Willumsen samarbeider med Hexeberg, og best av alt -du betaler kun egenandel !

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat