Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 23:36   #28
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hehe..jeg vurderte at jeg skulle det, men så tenkte jeg at jeg sikkert bare ble henvist til linkene under med tilsvarende tema. Men what the heck, I do it!!

Og jeg skal hvertfall teste den, erfaring kommer!

Do it

Ikke lett å vite om man skal tørre å starte ny tråd alltid, nei . Men det er vel helst der det er svart på tilsvarende ting flere ganger før man henviser til tidligere tråder. Det blir jo lett oversett hvis man bare føyer på et spørsmål på en gammel tråd, så det må være greit å starte en ny en da synes jeg

Lykke til! Jeg fikk forresten en bok om detox fra biblioteket i går, av en svensk dame som heter Ulrika Davidsson. Synes det står mye lærerikt og fornuftig der, og jeg tenkte kanskje å ta en mindre radikal variant av den hun beskriver, tilpasset meg. Hun har skrevet lavkarbobøker også, for øvrig, og har selv gått ned 30 kg med lavkarbo.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat