|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Så bra da! Har du noen formening om det er vann eller fett du har gått opp? Jeg tenker så det knaker på hva jeg skal gjøre når jeg er i mål med slankingen jeg altså, hvordan jeg skal leve for å ikke legge på meg igjen. Jeg vet jo at grunnen til at jeg var tykk var potetgull, brus og sjokolade daglig og pizza ofte. Det er det garantert slutt på. Jeg har fått god øvelse i å si nei til meg selv dette halvåret, så nå vet jeg at jeg er flinkere til det. Men så var det å velge hvordan man vil leve da... Jeg trives så godt i ketose, men så er det så innmari mye matlaging som må til for å leve sånn også. Det er en stor ulempe. Det hadde vært lettvindt å bare spise to knekkebrød til frokost liksom. Jeg så i tvil.
Jeg tror nok det meste var væske.. Men nok litt mer en det også med tanke på hva jeg spiste.. Jeg har så å si BARE spist dritt mat.. kaker,sjokolade,poteter,pølsebrød osv osv..
Har ikke tenkt så mye på det for nå er jeg der du begynte +3 kilo.. hva jeg skal gjøre etterpå.. Men tror nok definetivt at jeg vil øke på karbene sånn at det går ann å leve.. Jeg skal jo begynne på ritalin også nå så da vil det jo bli intresant å se hva som sjer med kroppen min da..

|