Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 22:29   #1
Stor&liten
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Stor&liten er på en erverdig vei

Sliter litt med å finne frem i oppskriftene ...

siden jeg ikke helt automatisk skjønner hvem som er egnet for ketolysekuren, og hvem som ikke er det....

Så derfor lurer jeg på følgende:

1) Er denne rettet jeg har tenkt å ha til middag i morgen lavkarbo? Salmalaks, i Cream Frech, soyasaus, og sitronpepper. Vet ikke hva jeg skal servere til, men vi pleier å ha poteter (så det blir det på de andre, men ikke meg....)

2) CF, pleier å bruke ekstra lett, men er det nå slik at jeg skal bruke den som ikke er lett/ekstra lett?

3) Kjøttsausen min tror jeg er nokså lavkarbo, hva kan jeg bruke isteden for pasta til? (Innholder, karbonadedeig, bokstomater, løk, div. grønnsaker jeg har i kjøleskapet, pesto.... nå ble jeg plutselig litt i tvil, men jeg kan jo lage pestoen fra bunn da....

4) Liker godt smoothis til frokost, men skal vel ikke ha så mye bær, pleide å lage med bær, egg, kanel, cc og litt eplejuice. Noen som har en oppskrift som passer her.

Beklager alle matspørsmålene, men jeg syns det er litt vrient nå i starten siden jeg før bare har vært på lavkarbo ala Lindberg, og det er jo i tillegg noen år siden sist....

Ha en super kveld!

Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat