Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 21:12   #1580
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Jeg er bare så redd jeg er ute av ketose og vil få masse vann i kroppen igjen! Men gjort er gjort som du sier .. dagen idag har gått kjempefint og jeg har spist ed hele dagen laget brokkoli og blomkål stuing med omelett til middag, den stuingen var virkelig god

Så deilig å kunne nyte hverdagens enkle gleder Det er de små øyeblikkene som er så viktig å sette pris på Det høres ut til at du kan kose deg med maten og det er fantastisk!

Dette går så bra så , og du er som Popp sier ikke alene om å ha gått i "fella".
Ta med deg de erfaringen du har fått, og vend blikket framover.
For gjort er gjort og spist er spist, men nå er du jo tilbake på den "smale" vei

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat