Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her. Jeg har snusa litt på en Menybutikk i dag, og fant både fiberhusk og pølser fra Jacobs. Pølsene inneholder kun 0.1 g kh/100g. Rimelig lite nok tenker jeg Prisen var ikke liten , de kostet kr 44,90 for 260g. Heldigvis er ikke pølser favorittmaten min. Fiberhusken kosta 70,- for 300g; billigere enn på helsekosten. Jeg fant også en kruskakli med bare 9 g kh fra Regal. Den jeg bruker fra Mølleres er det 18,5g/100 g. Alt i alt har jeg hatt en god shopperunde Kom på å stikke innom et par apotek for å kjøpe Ketostix; tenker å se om de har noe for seg. Har noen av dere prøvd det? Var også på en helsekostbutikk og spurte etter johannesbrødkjernemel. De var utsolgt men hun bak disken spurte hva det var; de to siste dagene har veldig mange spurt etter det sa hun. Hun skulle ta inn ekstra ladning
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg har snusa litt på en Menybutikk i dag, og fant både fiberhusk og pølser fra Jacobs. Pølsene inneholder kun 0.1 g kh/100g. Rimelig lite nok tenker jeg Prisen var ikke liten , de kostet kr 44,90 for 260g. Heldigvis er ikke pølser favorittmaten min. Fiberhusken kosta 70,- for 300g; billigere enn på helsekosten. Jeg fant også en kruskakli med bare 9 g kh fra Regal. Den jeg bruker fra Mølleres er det 18,5g/100 g. Alt i alt har jeg hatt en god shopperunde Kom på å stikke innom et par apotek for å kjøpe Ketostix; tenker å se om de har noe for seg. Har noen av dere prøvd det? Var også på en helsekostbutikk og spurte etter johannesbrødkjernemel. De var utsolgt men hun bak disken spurte hva det var; de to siste dagene har veldig mange spurt etter det sa hun. Hun skulle ta inn ekstra ladning
Ja den shoppinga skal en ikke klage på. Supert med tips om kruskakli. Alle monner drar, ikke sant.