Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 20:59   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?

Målet virker veldig fjernt... men jeg kommer jo ikke til å ønske å gå tilbake til galskaps-høykarbo. Matvarer jeg vil glede meg over, og håper at jeg kan ta inn i kostholdet uten å bli karbogal av det , inkluderer melk, bønner, linser, kikerter, litt gulrot, litt frukt... usikker på resten, faktisk. Det ville vært ok å kunne velge pasta carbonara igjen på restaurant, teoretisk sett, men bare tanken gir meg liksom flashbacks til karbe-stappmettheten. Likeledes kunne jeg godt tenke meg å være en sånn som klarer å spise litt mørk sjokolade en kveld og ikke hver kveld, men jeg prioriterer å finne ut hvorvidt det er mulig, først.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat