Opprinnelig lagt inn av Cilie., her. Ja,hererjeg..heltferskharholdtpåinesten2d ager,ogvariketoseigårkveld(ifølge stixene).Etteruttalligeslankekurer,sultingognutrilettkurer harjeggittopp.Deterdetteellerendeoppsom enavdeamerikanernesom måskjæresutavhusetJeg mågjørenoedrastisknå,ogjeg måærliginnrømmeetteråhablittlærtatfetterfyfy,atdetteerlittskummelt...Jegskalnedihvertfall30kg,og legger livet mitt i hendene til ketolyseboka. Over til "problemet" mitt.. Jeg skal til Paris snart,og jeg er så redd for å falle avsiden jeg er så fersk på dette her,og ikke heller kan ett ord fransk.Så hva gjør jeg?Stapper kofferten full av ost og kjøttpålegg???Vi skal være der i 3dager(disneyparken)..
Opprinnelig lagt inn av Cilie., her.
Ja,hererjeg..heltferskharholdtpåinesten2d ager,ogvariketoseigårkveld(ifølge stixene).Etteruttalligeslankekurer,sultingognutrilettkurer harjeggittopp.Deterdetteellerendeoppsom enavdeamerikanernesom måskjæresutavhusetJeg mågjørenoedrastisknå,ogjeg måærliginnrømmeetteråhablittlærtatfetterfyfy,atdetteerlittskummelt...Jegskalnedihvertfall30kg,og legger livet mitt i hendene til ketolyseboka. Over til "problemet" mitt.. Jeg skal til Paris snart,og jeg er så redd for å falle avsiden jeg er så fersk på dette her,og ikke heller kan ett ord fransk.Så hva gjør jeg?Stapper kofferten full av ost og kjøttpålegg???Vi skal være der i 3dager(disneyparken)..
Skjønner ikke hvorfor det ikke blir mellomrom..hmm Håper at dere skjønner hva jeg skriver..