Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 14:36   #644
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Veiedag igjen! 81.8 kg denne uken.

Etter en uke har jeg gått ned 2.4 av 3.2 kg jeg gikk opp i feriepausen, og sitter igjen med 800 gram etter at vann og litt sånt har forsvunnet.
Gleder meg skikkelig til å komme under 80!

Så bra - 80 er rett rundt hjørnet vet du

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Hei der!

Da er jeg tilbake igjen. Gir ketose en siste sjanse! :-D Jeg gikk ikk ened et gram forrige gang jeg prøvde, i 4 uker, så jeg gav opp, litt ihvertfall. Dro på ferie og gikk opp 1 kilo, men spiste lavkarbo med noen utskeielser.

Nå har jeg tenkt en ny strategi. Mer fett, mindre proteiner og trening. Kommer fortsatt til å spise 1/2 skive med rugbrød, for å unngå diaree, men er fortsatt i ketose, så fortsetter så lenge jeg går ned. Har gått ned igjen det kiloet jeg la på meg pluss 500g. altså 1,5 kilo på 2 uker.

Vel, jeg ser at dere andre har gått ned SVIMLENDE tall, jeg vil og!!!! :-D

Cec xxx.

Velkommen tilbake - vi er mange som vil så du er i godt selskap.

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

ojojojoj, så tregt dette går nå :P Ned 300gram! whuptie..jaja, ned er ned.

300gram ned er absolutt noe å feire - hurra hurra hurra (det gjelder å være positiv har jeg hørt )

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Jeg hadde veiedag i går! Denne uka ble det stillestans....har venta litt på det egentlig, for nå har det gått veldig bra, lenge. 11 kg på 8 uker! Eller på 9 uker blir det nå da.
Fikk mensen i dag da, så lurer litt på om dette kan være grunnen til at nedgangen har stoppa opp...(er glad i å skylde på ting!)
Ha ei fin uke alle sammen!! )

Flott resultat på 9 uker, og tante rød er nok grunnen til ukens pause i reduksjonen - blir bedre neste uke skal du se

Selv har jeg gått opp 1,5kg - og de eneste grunnen jeg finner er mensen som kom i helga samt at jeg har vært syk i nesten 2 uker.
Matinntaket har vært nesten helt etter boka, litt lite grønnsaker men ellers fin fordeling mellom proteiner, fett og karber.
Satser på at det meste er borte neste uke.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat