Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 14:25   #9
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 4 uker i ketose - når begynner man å gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av inot, her.

Har vært litt på diett.no og regnet ut hva jeg sånn ca spiser til daglig. Ble 14g karb, 259g protein og 256g fett. Hvordan høres denne fordelingen ut? Sier meg igrunnen ingenting...

Tommelfingerregelen sier 1g protein pr kg kropsvekt pr dag, så du ligger nok ganske høyt i proteininntaket.
Unntaket er hvis du trener hard styrke, da anbefales det å øke til 1,5-2g protein pr kg kropsvekt pr dag
Reduser proteinintaket og se om det gjør noe utslag

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat