Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-05, 20:13   #8
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Søtstoff

Opprinnelig lagt inn av Nille

Helsemessig og helsemessig. Klart det optimale er å klare seg uten søtstoff. Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men mine ostekaker og SUNNE alternativ smaker nå mye bedre med litt søtstoff. Og det gjelder ikke bare kaker, men annen mat også. Søtstoff, - som f.eks. splenda, hjelper til å fremheve andre smaker. Om man skal være redd fordi det er produsert ved hjelp av klor...... Det brukes ikke mange grammene for å få den effekten man ønsker. 1 ts veier 0.5 gram - halloooooo !!

Det er da forskjell på å barbere seg å skjære hue av seg. Vi må ikke bli helt hysteriske heller.

Ingen av søtstoffene som selges i Norge har noen negativ virkning i de dosene som du snakker om her. Så da er jo ikke Splenda noen revolusjon. Da måtte det være smaken i alle fall. Det er jo litt synd å være avhengig av å måtte ha noe søtt i maten til enhver tid. Mat er jo ikke ment å være en kilde til underholdning.