|
Sv: Ny på ketolysekur og lurer på ting
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Det er helt vanlig å miste alt overskudd og få hodepine de første dagene. Selv har jeg holdt på (litt til og fra, dog ikke i ketose) i 2,5 mnd nå, men må tilstå at jeg fremdeles ikke har merket noe til energiboosten mange snakker om, men det kan komme av at jeg ikke ligger lavt nok i kh-inntak. 
Akkurat som jeg har det...hadde hodeverk hele i går, igjen...Jeg orker ingenting og det er kjeme kjedelig når man har ferie. MEN, jeg teller ikke kalorier, men når jeg føre inn (på diett.no) hva jeg spiser for å holde styr på karbs, så er det naturlig at jeg ser også kalorier totalen. Jeg også veier meg hver dag, (vet det er kanskje ikke "riktig" man det er en motiverende element for meg) og har sett at når jeg holder dagens tall ca som dette:
Energi:1644Fett:135.96Karbohydrat:16.41Protein:85.41
Så går jeg ned i vekt...jeg pleier å være rundt 1100 kal - karbs alt fra 12-15. Så det er tydelig til meg at jeg spiste for lite. Men dette er noe som virker for meg, tenkte at kanskje det ville hjelpe litt å vise at det går an å spise veldig godt og a likevel går ned i vekt. Hvis du vil vite hva jeg spiste, bare si fra så får du en liten oversikt 

|