Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 22:59   #103
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Nå vet ikke jeg hva du legger i sponset diettsystem, men ED har 4 faser hvor 4de fase er Fedons lavkarbo. Fase 1 er kun ED produkter, Fase 2 bytter du ett ED måltid med fugl, fisk, kjøtt etc. og Fase 3 bytter du ut 2 ED måltider + frukt + nøtter + melkeprodukt.

Ellers vil jeg tipse dere om at dere kan be om fradrag på neste års selvangivelse om dere kan viser til at dere har gått ned i kilo til et helsemessig bra tilstand og har holdt denne vekten over lengre tid. Dette ble hvertfall jeg opplyst om av min lege på Fedonklinikken. Så jeg har spart på kursavgift og matkvitteringer.

Kos deg ellers med barnefri

Jeg bare synser på ting jeg ikke vet noe om. Innbilte meg at ED var noe billigere å følge siden det er henvist gjennom legen, men det er kanskje feil?
Vet du noe mer om det med skattefradrag? Jeg vil regne med at jeg også vil kunne få igjen noe på det da.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat