Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 22:07   #99
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Eurodiet er vel et sponset diettsystem som ligner på det jeg har gått på, bare med en ekstra mellomfase mellom pulver og vanlig mat er det ikke?
Ellers så tenker jeg at om man veier 70-80 kg og er 172 høy så er det ikke god nok grunn til en så drastisk slankekur. Men det er bare min mening da..

Jeg er på reise til Stavanger med jobben, og i dag har jeg vært på Dropsen og kjøpt sukkerfritt sjokoladepålegg, ikke mindre enn 6 forskjellige sjokoladeplater og en eske med konfekt (alt sukkerfritt selvfølgelig). Kjekt med et bedre utvalg enn det de har på Rema. Så nå har vi sjokolade i lange tider fremover. Deretter har jeg spist en utrolig god kebab uten brød på hotellrommet. Nå skal jeg slappe av og nyte barnefri.

Nå vet ikke jeg hva du legger i sponset diettsystem, men ED har 4 faser hvor 4de fase er Fedons lavkarbo. Fase 1 er kun ED produkter, Fase 2 bytter du ett ED måltid med fugl, fisk, kjøtt etc. og Fase 3 bytter du ut 2 ED måltider + frukt + nøtter + melkeprodukt.

Ellers vil jeg tipse dere om at dere kan be om fradrag på neste års selvangivelse om dere kan viser til at dere har gått ned i kilo til et helsemessig bra tilstand og har holdt denne vekten over lengre tid. Dette ble hvertfall jeg opplyst om av min lege på Fedonklinikken. Så jeg har spart på kursavgift og matkvitteringer.

Kos deg ellers med barnefri

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat