Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 21:49   #14
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Er så sulten om dagen. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Hei alle sammen. Jeg har nå holdt på siden 18.mai. Gått ned en del, men i sommer har jeg kost meg litt med feil mat. Ble maange dager med venner, og i starten var jeg utrolig flink, men etter flere kvelder på rad med å sitte å se på potetgull og sjokolade, ja så klikka det litt i hodet.
Gikk opp 2,5 kilo, men er allerde ned 1,5 av de.

For å komme til poenget: De første 2 mnd på lavkarbo var jeg sjelden sulten. Spiste 3 gode måltider og var fornøyd. Nå etter litt over en uke på ca 20 karbo om dagen, er jeg så sulten. Jeg blir sulten igjen etter 3-4 timer liksom. Kjenner det murrer i magen og jeg har lyst på alt mulig. Jeg er ikke så søtsugen, men bare på mat. Litt slitsomt, føltes plutselig litt ut som å slanke seg på lavkalori, og det vil jeg jo ikke. Noen tips? Tar ketolyse-tablettene, drikker vann og cola zero(som jeg har gjort hele tiden). Spiser mye fett og mye mat. Hmmm..Spiste middag for under 4 timer siden og har lyst på krem og bær nå....puh...

Blir kjempeglad for tips og råd,eller om noen har opplevd det samme.

Hilsen Iza

Garantert for lite fett. Du må nok tenne fettbålet igjen, og da bør du opp på minst 75 % fett i noen dager. Eks: Dag Viljen hev innpå en nakkekotelett med 1 hekto smør på

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat