|
Sv: Lavkarbo og utskeielser
Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.
Det er vel heller slik at det er ditt problem? 
Men altså, JEG føler ikke dette kostholdet er mindre variert. Jeg spiser ikke mer variert av å slenge på ris, pasta eller poteter. Det er jo bare et ekstra element ved maten, som jeg godt klarer meg uten.
Allikevel synes jeg selvfølgelig det er flott at du gjør det som er godt for kroppen din. Jeg synes bare det er leit at du føler du ikke unner deg noe før du kan spise en potet.
Øh, hva er det for et frekt bedrevitende svar? Er det mulig.. Snakk om å ha liten forståelse for folk.
Jeg synes det er mindre variert og DU klarer deg godt uten, og det gjør jeg også, men det er fremdeles et savn. Det betyr ikke at jeg ikke klarer meg bra uten allikevel.
Og det virker som du MÅ tolke alt jeg skriver. JA, det er et savn, men det å unne seg noe betyr for meg noe man gir seg selv som en "gave" innimellom. Og svært svært sjeldent spiser jeg noen av de elementene over. Det er et savn, men det er ikke sånn at jeg gråter meg i søvn av det.
Jeg synes heller det er synd at du viser så jævlig liten forståelse for folk.
Og kalle folk alvorlig syke for å ha en BMI over 40? Hvem er vel du til å dømme? Jeg kjenner du provoserer meg så vanvittig. Jeg skal fortelle deg én ting: jeg har en BMI på 39. Jeg er verken feit eller har en farlig helse. Jeg har verken høyt blodtrykk eller diabetes. Jeg har blitt veid, mål og tatt prøver av i hodet og ræva. I følge legen min er jeg frisk som en frisk. Ja, jeg er overvektig, men jeg er ikke feit. Derimot så trenger jeg styrke, og helt siden jeg var på landslaget i karate og trente 15-20 timer i uka så har min BMI ligger MYE høyere enn de fleste. For muskler veier mye mer enn fett.
Sist redigert av Sweet Pink Kitty : 09-08-10 kl 16:40.
|