Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-10, 23:56   #18
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Dustete artikkel. Alle fungerer ikke på lavkarbo, det er et faktum. Men det var masse faktafeil, noe som viste at artikkelforfatteren ikke hadde satt seg inn i dette, men bare lett etter masse kilder.
Dessuten var det også feil i kildematerialet, og da kan det bli mye hoppsa sa.
Selv kan jeg fortelle at det finnes nyutdannede trenere fra Olympiatoppen som sier (sitat)...de eier ikke evne til nytenking der oppe". Dette er fra en sykkeltrener, som er veldig for lavkarbo OG utdannet ved olympiatoppen, altså. Selv kjører jeg beinharde økter på 40 gram om dagen, og de 40 gram spiser jeg kun for at leveren skal slippe merarbeidet, jeg er uansett i ketose, og kan kjøre på nær 100 % av makspuls uten å kjenne det minste til laktat dannelse, fordi musklene nå har omstilt seg 100%, og kjører så å si aldri anaerobt - NOE SOM ER EN UMULIGHET - iflg "ekspertene". Min maxpuls på 242 er visst også en umulighet - iflg de samme ekspertene. Så fysiske bevis er ikke nok, så lenge det står i boka at deg ikke GÅR AN

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF