Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 14:49   #69
Dollsine
Gjest

Sv: Augustskravletråd for 30+

Du har nok et mulig behov for å pusse kontaktlinsene ja vaskeklut - 60 egg er vel mye. Men knekkebrødkjeksene hang sammen; og har fått tørke mer på benken i natt. Siden jeg eksperimenterte litt har jeg veeeeldig mye, mye mer enn hva jeg kommer til å spise de neste par ukene.

Våkna med en dundrende hodepine i dag; selv om jeg ikke drakk mer enn en halv flaske rødvin på hele kvelden. Du verden hvor den skvetten satt . Spiste jeg før jeg dro, og supplerte med ost/kjeks utover kvelden og - likevel ble det en litt snublende gange hjem.... Har sett ett eller annet sted at en tåler alkoholen dårligere på denne kosten, og det stemte for min del i går.

I kveld er det ny runde; invitert på grillings; med beskjed om å ta med medbrakt mat/drikke. Får se om det blir en pepsi max eller mer vin for min del

Nå skal jeg rusle ned og gå gjennom noen skap; sorterer, kaster, leverer til gjenvinning - og fryder meg mens jeg holder på. Får sjelden tid til sånt gørrarbeid og da er det ekstra godt når jeg får gjort det. Flere som kjenner seg igjen??? Ha en suuuuper dag!!

Svar med sitat