Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 11:08   #2806
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Men var hos legen i dag og hun hadde forståelse for holdningen min, var imponert over hva jeg hadde lest meg til og var søren meg nesten lavkarbo! Altså ikke at hun spiser slik nå, men hun syntes at slikt hørtes ganske sunt ut. Hun var selv slakterdatter og spiste enormt mye fett kjøtt i sin barndom og var slank og sunn som bare det. Hun skulle prøve å få time til meg på endokrin-avdelingen på sykehuset i Stavanger. Hun sa at om hun så trodde at normalverdiene var totalt feil, så måtte hun holde seg til dem og hun følte seg ikke sikker nok på insulinresistanse heller.

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Wohoo,

fastlegen hadde ringt spesialist, og metformin er på vei =) Og fastlegen er nå nysjerrig på lavkarbo

Så får jeg håpe det får ned insulinproduksjonen og dermed vekta, og dermed insulinproduksjon osv osv

Som du ser, er det mulig å få hjelp av fastlegen om de bare gidder å undersøke litt!

Lykke til!