Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 08:46   #65
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Endelig på bedringens vei , første natt på en uke hvor jeg har sovet hele natta - i liggende stilling
Våknet uthvilke, halsen var ikke tett - ikke sår en gang, og bare litt tett i nesen.
Ingen feber heller, bitte litt hoste henger fortsatt i - men alt i alt myyyyye bedre
Nå gjelder det bare å ta det rolig de neste dagene slik at jeg ikke får tilbakefall - er så lett å ta seg ut for tidlig når en endelig føler seg så og si frisk igjen
Blir nok mye , og lite denne helga.....

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat