Gratulerer med dagen wevi=) Jeg sjeiet ut en mnd og har lagt på meg nesten 3 kilo. Og det syns jeg er helt utrolig med tanke på at jeg VIRKELIG har tatt den ut ... Sjokoladekake til frokost.. is.. pomfri..hamburger.. sjokolade.. kakao.. temed sukker i.. jepp IKKE lavkarbo. Jeg gikk opp sakte på karbo så det ikke skulle bli helt sjokk for kroppen min, og det gikk kjempegreit. Være å komme inn i det igjen.. Tar det litt forsiktig det også med tanke på at jeg ble så svimmel sist. Jeg har mat messig levd lavkarbo i 2 dager men jeg har drukket litt med sukker i (med vilje) og litt frukt. Så ikke kroppen blir så sjokka. Men er (in the sone) Så håper å komme meg i ketose om noen dager=) Er egentlig ikke så stressa med vekta bare den ikke går mer opp for fingrene mine er VIRKELIG hovne igjen.. Så det er mitt tegn på å sjerpe meg. Og det viser meg også at jeg lever sunest på lavkarbo så kiloene må gjerne fyke av men vet jo at jeg egentlig skal leve på dette LENGE kansje til og med resten av livet + pauser seff.. Så det får ta den tiden jeg trenger