Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 14:21   #12
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Hard trening og Ketose

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tar du ketolyse- pillene?
Særlig magnsium er viktig for å ikke får muskelverk! Du kan med fordel gå på apoteket og kjøpe Magnesium 300mg og ta 2 stk hver kveld! Da bør verkingen bli borte!

Tvinger du i deg vann? For mye væske kan gi kvalme, det har jeg opplevd mye med pasienter og blir fort sånn selv!

Ellers er det viktig at du faktisk får i deg nok næring! Ketolyse er ingen slankekur i vanlig forstand der det er om å gjøre å spise så lite som mulig. Her er det viktig å få i seg nok næring til å opprettholde kroppens funksjoner og fettforbrenning!

Jeg drikker mellom 1.9 og 2.5 lt vann daglig. Jeg tar sink (1x) , magnesium (x1) og krom (x2) hver dag - de som kommer med kuren. Jeg tror jeg spiser greit, ikke alltid like lett pga blodsukker er så jevnt at jeg få ikke det samme skrubsulten følelse, men det er ikke sjeldon at jeg spiser bare 2 ganger på dagen. Jeg skal prøve å få i meg litt mer mat. Det er som en sirkel, vondt å kvalm så har ikke lyst på mat, ikke spise så går ikke vekten ned..kan være slitsom innimellom. Men kanskje jeg har bare et par dårlig dager...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat