|
Sv: Augustskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg fikk plutselig en utfordring....er bedt bort i morgen kveld på ost, kjeks og vin. Har ikke lyst til å proklamere at jeg har begynt med dette før jeg er sikker på at det virker. Vinen er grei; det er medbrakt så jeg tar med det jeg skal ha. Har tenkt å spise middag i passe tid før sånn at jeg ikke er sulten når jeg kommer dit Osten er heller ikke noe problem; kjeksen derimot .....
Har lest en del og ser bl.a. at Skaldeman sier at en kan spise noe skikkelig fett en stund før inntak av karbo. Hvordan gjør dere dette? Er det andre ting jeg kan gjøre lurt??
Skaldeman sier så ja! Du spiser noe fett som f.eks fet ost en halvtimes tid før du skal spise det andre. Ang. kjeks og ost kan du gjøre som noen andre foreslo, lage ostekjeks. Eller du kan rett og slett bare la vær å spise kjeksen. fyll på med ost på fatet ditt og ikke bry deg Om noen kommenterer det så kan du si at du får vondt i magen av kjeks, eller at du rett og slett ikke har lyst på / liker det. Jeg får utrolig vondt i magen av mye rart når "utenforstående" spør Om du er virkelig frekk kan du si at de bør passe sine egne saker  Neida.
|